Барселона и Spotify се договорија за спонзорски договор според кој шведскиот бренд ќе стане партнер и официјален стрим партнер.
Името Спотифај ќе се најде на дресовите и на машкиот и на женскиот тим почнувајќи од сезоната 2022/23.
Договорот се очекува да трае четири години, а Spotify ќе спонзорира маици и опрема за тренинг од истата сезона, но за три години.
Во знак на прослава на почетокот на меѓусебната соработка, донесена е одлука за промена на името на стадионот во „Спотифај Камп Ноу“.
Останува само договорот и официјално да се потпише што ќе биде направено на следната седница на собранието на клубот на 3 април.
Гласањето се врши по електронска процедура, а клубот наскоро ќе излезе во јавност со сите јавни документи.
Правото на користење на името на стадионот започнува од јули 2022 година и ќе продолжи за време на реновирањето на Ноу Камп.
„Горди сме што можеме да го објавиме почетокот на соработката со светски позната организација како што е Spotify. Ова партнерство ќе ни овозможи да продолжиме да го доближуваме клубот до навивачите и да ги натераме да се чувствуваат дел од семејството на Барселона преку различни и уникатни искуства. “, рече првиот човек на Барселона, претседателот Жоан Лапорта.