Познатата веб-страница Footy Headlines објави фотографии од новиот дизајн на домашниот дрес на Барселона за сезоната 2022/2023.

Како што пишуваат шпанските медиуми, тој бил инспириран од Олимписките игри во 1992 година, кои се одржале во главниот град на Каталонија.

Сезона 2021/2022 се уште трае, но Барселона веќе ги загуби шансите за успех во сите натпреварувања. Затоа на Камп Ноу се во тек интензивни подготовки за следната сезона.

Освен спортските планови, за клубот е важен и деловниот аспект. Затоа, клубот веќе го подготви дизајнот на новите дресови.

На приложените фотографии може да се види дека дресот има традиционални бордо и црвени риги и дискретни сини риги сместени на ракавите, вратот…

Но се уште нема лого на новиот спонзор – шведскиот стриминг сервис Spotify. Треба да има златна боја, исто како логото на производителот на дресови, американската компанија Најк.

https://twitter.com/Footy_Headlines/status/1519010431536349184?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1519010431536349184%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fsportclub.mk%2Fkako-pred-30-godini-novite-dresovi-na-barselona-se-apsolutna-romansa%2F