Рекламата во која Роналдињо со топката неколку пати по ред ја удира гредата е првото видео што е прегледано повеќе од милион пати на Јутјуб, тврдат повеќе извори. Во 2005 година, бразилскиот фудбалер беше прогласен за најдобар во светот. Додека играше во Барселона, тој го доживеа врвот на кариерата, кој Најк како негов спонзор сакаше да го искористи.

Голот го забавуваше реклама во која Роналдињо доби златна актовка во која имаше пар нови копачки во бела и златна боја. Ги врзал и почнал со жонглирање. Пристигнувајќи до работ од шеснаесетникот, тој шутира кон голот и ја погоди гредата, по што топката се врати кон него. Тоа го направи четири пати без топката да ја допре земјата.

Отпрвин, рекламата беше објавена на ТВ Јога. за подоцна да биде објавен на YouTube под наслов Бразилски пинг понг. Снимката предизвика дебата, а многумина се прашуваа дали Бразилецот навистина успеал толку пати да ја погоди рамката од голот. Goal истакнува дека видеото е монтирано.

Рекламата секако ја постигна целта – привлече многу гледачи кои мораа да ја гледаат за да можат воопшто да разговараат за неа. Инаку, ова е модел на копачки Tiempo Air Legend 1, специјално изработени за бразилскиот фудбалер.

Goal ги споменува гласините дека јазикот на копачката е направен од 24-каратно злато, што Најк никогаш не го потврди. Во 2018 година во продажба излезе редизајнирана верзија на овој модел, илјада парчиња.